افتخارآفرینی بیش از ۱۷۰هزار رزمنده مازندرانی در دوران دفاع مقدس/ضد انقلاب هیچ غلطی نمی تواند بکند

سردار ملکی با اشاره به اتفاقات اخیر و بیان اینکه ضد انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همانطوریکه ۴۲ سال هیچ کاری نتوانست بکند، گفت: ما محکم ایستاده‌ایم و ریشه داریم. امروز هم در همان مسیر عاشورایی هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار «عبدالله ملکی» امروز (۳۰شهریور) در آئین دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلا که با پخش ویدئوکنفرانسی از بیت امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور همراه بود، با بیان اینکه این برنامه در دو بخش پیش بینی شده است، اظهار کرد: در بخش نخست از ۶۰ هزار پیشکسوت مازندرانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مازندران بیش از ۱۷۰ هزار رزمنده دارد، افزود: در سالهای قبل از بخشی از آنها تحلیل به عمل آمد و این دور ادامه دارد و در سطح شهرستانها هم برنامه ریزی شده است و در طول سال از این تعداد تحلیل به عمل می آید.

 

سردار ملکی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از دیروز شروع شده است و در رزمایش ویژه «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» به همت سپاه کربلا، بنیاد شهید و امورایثار گران و استانداری مازندران از ده هزار و چهارصد خانواده شهید استان تحلیل به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های زیادی در ستاد بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های این ستاد، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است و در این مراسم به صورت نمادین از 14 پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت تجلیل به عمل می‌آید.

 

سردار ملکی با بیان اینکه در این مراسم از۳۰عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی رونمایی می‌کنیم، اظهار کرد: ما تا پایان سال صد عنوان کتاب تولید خواهیم داشت با نگاه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کار تولید کتاب را باید صد برابری کنیم و در این زمینه خط شکنی کنیم و این امر با کمک همه دستگاه ها محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و بیان اینکه ضد انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همانطوریکه 42 سال هیچ کاری نتوانست بکند، گفت: ما محکم ایستاده‌ایم و ریشه داریم. امروز هم در همان مسیر عاشورایی هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

 

 

کد خبر 1217880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha