۳۰۰مقاله به  دبیرخانه کنگره بین المللی غدیر رسید

حجت الاسلام ابراهیمی از دریافت ۳۰۰مقاله توسط دبیرخانه نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان خبر داد و گفت: اختتامیه این کنگره ۲۷مهرماه در ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» امروز (۳۰شهریور) در نشست هماهنگی برگزاری نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان با بیان اینکه غدیر مطلق به فرد خاص نیست و در این برحه از زمان باید مبلغ غدیر باشیم، اظهار کرد: از تهیه فراخوان برگزاری این کنگره بین‌المللی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی خبر داد و افزود: این کنگره از سوی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، شورای سیاست‌گذاری، سازمان اکو، بنیاد بین‌المللی غدیر و سایر نهادهای فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

دبیر نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان از برگزاری این کنگره در ۲۷مهرماه سال جاری در ساری خبر داد و گفت: تلاش داریم پیام تصویری مقام معظم رهبری را برای این کنگره داشته باشیم.

 

وی از دریافت ۳۰۰مقاله خبر داد و افزود: هر مقاله با حضور دو داور ملی دانشگاهی و حوزوی داوری شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دیدار اعضای دبیرخانه این کنگره با مقام معظم رهبری مورد انتظار استف گفت: مقالات برتر رسیده به دبیرخانه این کنگره بین المللی به چاپ می رسد.

 

وی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان با دبیرخانه این کنگره در مرکز مازندران شد و خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مازندران، خاطرنشان شد: غدیر و نهج البلاغه متعلق به همگان است و اصحاب رسانه باید برای ترویج فرهنگ غدیر کار کنند قدرت رسانه ای استان در حوزه رسانه باید به منصه ظهور برسد .

کد خبر 1217896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha