ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل‌های جدید معرفی و منتقل شود

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: ضروری است دستگاه‌های فرهنگی ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس دزفول که در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران در هشت سال جنگ اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنی که از شرق و غرب حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی می‌شد بیفتد و امروز نیز دشمن در پی توطئه‌های خطرناک است و اذناب داخلی آنها در پی شکاف بین مردم و ولایت فقیه هستند و این ایادی، رفاه آسایش و ارزانی را در گرو بله به آمریکا می‌دانند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به رشادت‌های مردم در دوران دفاع مقدس افزود:‌ با توجه به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری باید نسبت به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

وی بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه، نظام را در مقابل دشمنان بیمه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه فرهنگ دفاع  مقدس را ابزاری مناسب برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست و اضافه کرد: در زمان کنونی، دشمنان با تمام توان خود به تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی پرداخته، لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۶۰۰ شهید دزفول تصریح کرد: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام و شکست دشمن داشتند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به برپایی نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله قاضی را در دوران دفاع مقدس یاد آور شد: همراهی آیت الله قاضی (ره) در تمام مراحل و سختی‌ها با مردم و رزمندگان باعث الگو شدن دزفول قهرمان در زمینه ایستادگی و پایداری در  دوران دفاع مقدس شد.

 

کد خبر 1217912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha