خدمات نوین پستی توسعه خدمات فرهنگی را رقم زده است

باقری با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی دیجیتال گفت: خدمات نوین پستی و تعاملات الکترونیکی توسعه خدمات فرهنگی مثل دستیابی سریع به خرید کتاب را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حمید باقری« روز چهارشنبه(30 شهریورماه) در نشست با فرماندار تیران و کرون و بازدید از فعالیت های پستی در این شهرستان اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیکی و تجارت بر این پایه تحول جدی در جامعه ایجاد کرده که نقش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در این راستا اهمیت دارد.

 

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه مجازی کتاب و بازارهای الکترونیک، افزود: خدمات نوین پستی و تعاملات الکترونیکی توسعه خدمات فرهنگی مثل دستیابی سریع به خرید کتاب را رقم زده است.

 

وی ادامه داد: دسترسی سریع مردم به محموله های پستی و دریافت گذرنامه اربعین و کاهش مراجعات آنان به دستگاه های اداری، با توسعه زیرساخت های شرکت پست خدمتی ماندگار برای مردم شده و به زندگی آنان کمک می کند.

 

باقری با اشاره به اینکه در گذشته تبادل نامه بیشترین میزان مرسوله پستی را داشت، تصریح کرد: امروز جابه جایی کالا سهم بیشتری داشته و شرکت پست هم در انتقال کالاهیا خوراکی و ارزشی زیرساخت خود را توسعه داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و ارائه خدمات فرهنگی به وسیله ترافیک پستی نوین عدالت خوبی ایجاد کرده و یک فرد در دورترین نقطه کشور می تواند خرید کتاب از مرکز کشور و نمایشگاه بین المللی انجام داده و به نیاز به روز خود دست پیدا کند.

 

به گفته مدیرکل پست استان اصفهان، توسعه این دسته از خدمات به ایجاد شغل و اشتغال زایی در کنار ارائه خدمت هم کمک کرده که استان اصفهان در این حوزه پیشتاز بوده است.

 

وی امکان رصد مرسوله و قیمت مناسب آن از جنبه های مورد اهمیت این بخش از خدمات دولت معرفی کرد.

 

کد خبر 1217926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha