آیین تکریم از فعالان طرح اوقات فراغت در کانون «شهید علم الهدی» شهر بن برگزار شد

آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت «بچه های مسجد» با تجلیل از فعالان شرکت کننده این طرح در کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شد.

«علی اصغر حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت «بچه های مسجد» با تجلیل از فعالان شرکت کننده این طرح در کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون «شهید علم الهدی» شهر بن از ۱ تیر آغاز شد و به دلیل برگزاری کلاس های آموزشی متنوع با استقبال خوب نوجوانان و جوانان همراه بود.

 

وی اذعان داشت: نوجوانان و جوانان پس از ۲ سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صور حضوری در کلاس های طرح اوقات فراغت شرکت نمی کردند، اما امسال با برگزاری کلاس های متنوع با حضور مربیان مجرب استقبال خوبی از کلاس های این طرح داشتند.

 

حيدری تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» در پرکردن اوقات فراغت سال ها است که پیشقدم شده و با برگزاری کلاس های قرآنی، هنری، ورزشی و تفریحی شادی و نشاط را در دل کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

 

وی یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» شهر بن را پرورش کودکان و نوجوانان قرآنی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس قرآن توسط کانون «شهید علم الهدی» با استقبال ویژه کوکان و نوجوانان همراه می شود.

 

خاطرنشان می شود: در آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان «مدرسه، مسجد، تابستان» که با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کانون هنری «شهید علم الهدی» شهر بن برگزار شد، از فعالان این کانون که به صورت منظم در کلاس های اوقات فراغت شرکت کرده بودند تجلیل شد.

 

کد خبر 1217930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha