ناآرامی ها و تجمع های ساختارشکنانه در البرز کشته و زخمی نداشت

مددی در خصوص وضعیت آمار تجمع هایی که در چند نقطه شهر کرج برپا شده است گفت: ناآرامی ها و تجمع های ساختارشکنانه در البرز کشته و زخمی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آمار تجمع هایی که در چند نقطه شهر کرج برپا شده است گفت: ناآرامی ها و تجمع های ساختارشکنانه در البرز کشته و زخمی نداشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز البرز افزود: قانون برای اعتراض ها و تجمع ها بستر قانونی دارد و اگر از مسیر قانونی خارج شود و تعرض به امنیت و آسایش مردم شود، دستگاه های انتظامی و امنیتی ورود می کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت بیان کرد: به خطر افتادن امنیت زمینه برهم ریختن نظم اجتماعی است، تعرض به امنیت و‌ آسایش مردم یکی از خطوط قرمز مسئولان دستگاه قضا است.

 

وی اظهار کرد: ضروری است مردم با حفظ آرامش و متانت خود مانع از قصد تعرض به امنیت و اموال مردم شوند؛ مسئولان قضایی نیز پیگیر این افراد است. 

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز البرز خاطرنشان کرد: در طول ۷۲ ساعت گذشته ۷۸ سارق حرفه ای و مالخر دستگیر شدند، اموال مسروقه کشف شده شناسایی و در مراحل تحقیق برای مسترد کردن به مالباختگان است. 

 

کد خبر 1217958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha