جلسات خاطره گویی دوران دفاع مقدس در هیئت‌های مذهبی استان زنجان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از برگزاری جلسات خاطره گویی دوران دفاع مقدس در هیئت‌های مذهبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام خسروی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری جلسات خاطره گویی از دوران دفاع مقدس در هیئت‌های محوری و شاخص، دیدار با خانواده‌های شهدا، همکاری در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برخی نهادها و سازمان‌ها، بازدید بانوان فرهنگی از برخی خانواده‌های شهیدان و… از جمله برنامه‌های این سازمان است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: برگزاری جلسه خاطره گویی دوران دفاع مقدس در هیئت‌های مذهبی بانوان، تبلیغات محیطی و غبارروبی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در هفته دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به تولید محتوا در فضای مجازی از وصیت و زندگینامه شهدا در این ایام، ادامه داد: در روستاهای استان هم برنامه‌های متنوعی با محوریت روحانیون مستقر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال جذابیت‌ها و ارزش‌های آن دوران به نسل جوان اجرا شده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری جلسات گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مساجد شهری و روستایی برای بازخوانی جذابیت‌های دوران جنگ تحمیلی را یکی دیگر از این برنامه ها ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی لازم به ائمه جماعات و روحانیون مستقر روستاها در مورد بازخوانی ارزش‌ها و جذابیت‌های دوران دفاع مقدس در مساجد شهری و روستایی انجام شده است.

کد خبر 1217965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha