لزوم بازخوانی و بیان ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس

ایمانی گفت: امروز باید ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس را بازخوانی و بیان کنیم تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «علیرضا ایمانی» امروز (پنجشنبه ۳۱ شهریور) در صبحگاه مشترک که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: امروز باید ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس را بازخوانی و بیان کنیم تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه «ما مقاوم هستیم» به عنوان شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال انتخاب شده است افزود: لازم است امروز از گنجینه دفاع مقدس در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

 

وی با تأکید بر لزوم بیان حقایق جنگ تحمیلی برای نسل جوان اذعان کرد: جوانان باید بدانند ما جنگ را شروع نکردیم بلکه به مقابله با متجاوزان به خاک کشورمان پرداختیم.

 

ایمانی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام به تبعیت از امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را فدای میهن کردند ادامه داد: در این مسیر نورانی، مدافعان حرم، نظم و امنیت و سلامت به وجود آمدند که این مسیر تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه‌های محرم و صفر ابراز کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در روز عاشورا یک دفاع جانانه، حکیمانه و یک روزه داشت و نسل ایشان هم به هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: جنگ هشت ساله در کنار خسارات و آسیب‌ها، برکات و آثار زیادی به همراه داشت و ما در آن تجربه‌های فراوانی آموختیم و به خودباوری رسیدیم.

 

وی با بیان اينکه امروز جوانان کشورمان دستاوردهای بی‌شماری دارند که محصول جنگ هستند تصریح کرد: تلاش‌های دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی ناکام ماند و دفاع مقدس، انقلاب را حفظ و بیمه کرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: دشمنی بی‌رحمانه دشمنان کشورمان کماکان ادامه دارد و به دنبال ضربه زدن هستند که ما باید هوشیار باشیم.

 

پس از پایان آئین صبحگاه، مراسم غبارروبی گلزار شهدای اندیمشک با حضور مسئولان، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

 

کد خبر 1217979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha