احداث پُل هوایی دانشکده کشاورزی ضروری است

رییس دانشکده کشاورزی شیروان گفت: احداث پُل هوایی دانشکده کشاورزی ضروری است ولی چندین سال است از سوی مسئولان به فراموشی سپرده شده است.

«قربانعلی رسام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: این دانشکده در مسیر عبور جاده پرتردد آسیایی قرار دارد و نبود پل جهت گذر و عبور روزانه دانشجویان و سایرین یکی از دغدغه های اصلی است و با توجه به تاریکی شب و یکطرفه بودن جاده، خطرات بسیاری برای مترددین به همراه دارد و با وجود پیگیری های فراوان در سال های گذشته اهمیت کار برای مسئولان درک شده ولی گویا عدم اعتبارات، مانع احداث پل شده است.

 

رییس دانشکده کشاورزی شیروان ضمن تاکید بر احداث و تسریع در ساخت پل دانشکده خاطرنشان کرد: در سال های گذشته چندین مرتبه شاهد حوادث ناگوار و تلخی تصادف در این مسیر به دلیل عدم احداث پل بودیم و اکنون دانشجویان و خانواده های آنان که 70 درصد دانشجویان غیربومی هستند و تردد می کنند به دلیل نبود پل احساس خطر می کنند و دغدغه بسیاری دارند که البته طی بازدید چند روز اخیر معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی جزو طرح های اولویت دار قرار گرفت.

 

رسام اضافه کرد: در اين مسير پرتردد و خطرناك، حتي يك دوربرگردان موقت هم ايجاد نشده؛ فاصله اين دانشکده تا پليس راه شيروان سه كيلومتر است كه در دو كيلومتري روستاها تابلو و دوربرگردان نصب شده ولي براي اين دانشکده هيچ اقدامي صورت نگرفته که این خود توجه جدی مسئولان مربوطه و فراهم کردن زیرساخت های لازم در این مسیر را می طلبد.

 

وی تصریح کرد: در دانشكده كشاورزي شیروان بیش از 220 دانشجو در 13 رشته تحصیلی در سه مقطع كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد تحصيل مي كنند و در این دانشکده 20 عضو هیات علمی ثابت و 40 مدرس فعالیت دارند.


شهرستان شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته که دانشكده كشاورزي شيروان در 10 كيلومتري مسير شيروان - بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1217985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha