نیروهای مسلح در محور ولایت به وحدت و انسجام دست یافتند

اصغرزاده گفت: در دوران دفاع مقدس دریادلان سپاه، ارتش و نیروی هوایی و بسیج و دیگر اقشار مردم در محور ولایت به وحدت و انسجام دست یافتند و جهاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، امیر «سهراب اصغرزاده» امروز (پنحشنبه 31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار شد، گفت: ایثارگران برای دفاع از خاک و کیان ایران اسلامی جانفشانی های زیادی انجام دادند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم زدند.

 

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگران و خانواده شهدا است، افزود: در دوران دفاع مقدس دریادلان سپاه، ارتش و نیروی هوایی و بسیج و دیگر اقشار مردم در محور ولایت به وحدت و انسجام دست یافتند و جهاد کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری  از دفاع مقدس به عنوان‌ یک گنج تمام نشدنی یاد کرده اند، گفت: به فرموده معظم له دفاع مقدس درس فراموش نشدنی و موفق در چشم کشورهای مسلمانان است.

 

اصغرزاده اظهارداشت: دفاع مقدس روحیه حرکت را افزایش داده و در همه زمینه ها به ویژه در بخش های نظامی استقلال حاکم شده است.

 

کد خبر 1217989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha