اجرای۲۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زیرکوه

سرهنگ کاری گفت: طی ایام هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف با نگاه به تلاش و تحریف دشمن علیه دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

به گزارش خبرگراری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسن کاری امروز (۳۱ شهریور) در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یک نقطه سرنوشت ساز در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود.

 

فرمانده سپاه زیرکوه در ادامه تاکید داشت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در دوران جنگ تحمیلی برای ملت عزیز ایران اسلامی ایجاد شد اما این ایام عزت و افتخار و اقتدار را برای ملت ایران به همراه داشت و امروز به عنوان یک مقطع تاریخ ساز و سرنوشت ساز از آن یاد می شود.

 

سرهنگ کاری در خصوص تحریف دوران دفاع مقدس گفت: یکی از موضوعاتی که در کنار تحریم های ظالمانه توسط دشمنان انجام می شود موضوع تحریف دفاع مقدس است چرا که دشمن به دنبال وارونه نمایی دستاوردها و موفقیت های هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه زیرکوه بیان کرد: بار دیگر حضور بسیار باشکوه مردم در مراسم تشییع، تدفین و مجالس شهید علی محمدی نشان از عِرق مردم به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در زیرکوه گفت: در ایام هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف با نگاه به تلاش و تحریف دشمن علیه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1217993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha