رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان صبح امروز پنج شنبه(۳۱ شهریور) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهر بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری، فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا، اظهار کرد: هر آنچه ما در ایران اسلامی داریم از برکت دفاع مقدس است چون در برابر مستکبران عالم ایستادیم.

 

وی به تحریم های دشمن در دوران دفاع مقدس اشاره و ادامه داد: در طول تاریخ ما نه باج‌خواهی کردیم و نه باج به کسی دادیم اما دلاوری رزمندگان اسلام باعث شد با وجود تمام تکنیک و تاکتیک که دشمنان مبتنی بر تجهیزات خود ترسیم کرده بودند آنان را به عقب راندیم.

 

امیر شاطری بیان کرد: دفاع مقدس به ایران اسلامی اقتداری داد که ماحصل آن خودباوری و باور ملی است.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به جایگاه مقتدرانه امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای مسلح و مردم اشاره کرد و افزود: منافع امریکا در هر جایی که برای ما ایجاد مزاحمت می کند آن را آزار خواهیم داد و این امر را در دریا و عین الاسد به آنان نشان دادیم.

 

وی تأکید کرد: امروز اهداف و راهبرد جمهوری اسلامی ایران بر مبنای قدرت بازدارندگی آن است و با تسلیحات دورزنی، نقطه زنی و پرنده های بدون سرنشین برای کشورمان آسمان و زمینی امن را فراهم می کنیم.

 

امیر شاطری با بیان اینکه مکتب ما حسینی و اسلام و راه سلیمانی و صیادشیرازی هاست، گفت: به دنیا اعلام می کنیم نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران اولین هدفش حفظ امنیت کشور است و هر کسی و کشوری که قصد تجاوز داشته باشد درسی پشیمان کننده به آنان خواهیم داد که در تاریخ نوشته شود.

 

در ادامه این آئین یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و بسیج از مقابل تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند.

 

 

کد خبر 1217999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha