روحیه شهادت‌طلبی در تمام مردم  به ویژه نیروهای نظامی موج می زند

مراد بکی گفت: روحیه شهادت‌طلبی در تمام مردم و به ویژه نیروهای نظامی موج میزند با تمام توان در گام دوم در پیش هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، پرویز مرادبکی امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم سان و رژه همدان با بیان اینکه سربازان ما در حیات خلوت استکبار قرار دارند، گفت: توانایی آفندی داریم اما شروع کننده جنگ نیستیم ولی اگر دشمن اقدامی علیه ما شروع کند، بداند که تمام‌کننده نیست.

فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس یک نقطه عطف و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: در دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز اقشار مختلف فراهم شد و آحاد مردم در جنگ تحمیلی حضور موثر داشتند که با رهبری امام راحل جنگ تحمیلی به پیروزی منتج شد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام کربلا و مکتب امام راحل برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است و بنابراین این ملت اعتقاد راسخ به پیروزی داشتند.

مرادبکی تصریح کرد: نتیجه دفاع مقدس پیروزی مطلق بود چون قیام ما درراستای خط سرخ کربلا قرار داشت و اعتقاد کامل داشتیم پیروزی از آن ماست و ثابت کردیم که ایران و ایرانی برای دفاع از دین و نظام و ناموس ایستاده است.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی در تمام مردم و به ویژه نیروهای نظامی موج میزند با تمام توان در گام دوم در پیش هستیم، مطرح کرد: برخی مواقع به واسطه رافت اسلامی رفتار می‌کنیم و برخی وهم برشان می‌دارد و اقدامات رذیلانه انجام می‌دهند و از این شرایط استفاده می‌کنند.

وی افزود: به دشمنان نظام اسلامی ثابت کردیم که اگر ۴۳ سال پیش دشمن به ما حمله کرد ولی امروز در داخل کشور منتظر دشمن نمی مانیم بلکه سربازان این کشور در نزدیک ترین نقطه به دشمن و در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی حضور دارد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان افزود: ایران اسلامی دیگر دفاع کننده محض نیست بلکه روحیه آفندها و تهاجمی بسیار قوی داریم هر چند به گفته رهبر فرزانه انقلاب شروع کننده نیستیم اما اگر دشمنی قصد تعدی به این کشور را داشته باشد دیگر تمام کننده نخواهد بود.

کد خبر 1218003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha