اقتدار ایران موجب هراس دشمنان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است

ایمانیه گفت: کشور ما علاوه بر حوزه نظامی در تمامی شاخص ‌ها در عرصه ‌های جهانی حضور دارد و اقتدار ایران موجب هراس دشمنان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز پنج شنبه (۳۱شهریور)  در آئین رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس گفت: مردم در جمهوری اسلامی دارای بصیرت هستند و وجود چنین بصیرتی در زمان پیامبر (ص) مسیر تاریخ را عوض می‌ کرد.

استاندار فارس ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر تاریخ کشور تغییر کرد و در مسیر درستی قرار گرفت و این مسیر با دفاع مقدس عمیق ‌تر شد.

وی اضافه کرد: ظهور مردان برجسته از میان جوانان جامعه از ویژگی ‌های دفاع مقدس است و عزت و اقتدار ما زبانزد شده و از ویژگی های جامعه ما می توانیم به نهادیه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اشاره کنیم.

ایمانیه با تاکید بر نگارش و ثبت خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: ثبت این خاطرات موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه شده است.

وی ادامه داد: برخورداری از تدبیر و حکمت موجب شد تا در دوران دفاع مقدس بتوانیم در مقابل تمام جهان ایستادگی کنیم و جوانان ما امروز با ایمان و اعتقاد و دانش روز در عرصه های جهانی می درخشند.

ایمانیه تصریح کرد: کشور ما علاوه بر حوزه نظامی در تمامی شاخص ‌ها در عرصه ‌های جهانی حضور دارد و اقتدار ایران موجب هراس دشمنان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی گفت: تحمل مردم ما در مقابل فشارهای اقتصادی موجب شد بی اثر شدن تحریم‌ ها شده و مدافعان امنیت در چند روز اخیر مشکل ایجاد شده در خصوص جمعیت اندک معترضان را بر طرف کرده اند.

کد خبر 1218010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha