ایثارگران فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان تجلیل شدند

همزمان با هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان و مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری سمنان از ایثارگران ورزمندگان دوران دفاع مقدس این اداره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«محمدهادی مظاهری» در این مراسم گفت: دشمنان اسلام با تمام تجهیزات ، امکانات و قوا و در جنگی نابرابر وارد کشورمان شده، و به لطف خدا و فداکاری مردم غیور ایران ، کوچکترین ذره از خاک ایران در چنگ متخاصمین قرار نگرفت.

 

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری سمنان با اشاره به نقش تعیین‌کننده امام ‌خمینی (ره) در دفاع مقدس اظهار داشت: مدیریت، سیاست‌گذاری، ایجاد هماهنگی بین نیروهای مسلح ازجمله مهم‌ترین نقش و اثرگذاری امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس بر رزمندگان بود.

 

وی با تأکید براینکه رزمندگان ما به صورت خالصانه و خاضعانه در مصاف با دشمن جنگیدند ادامه داد : دستاوردهایی که در این نظام مقدس و الهی شکل گرفته به برکت ایستادگی و تبعیت از رهبری است.

 

مظاهری بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس را از رسالت خطیر ایثارگران برشمردوافزود: بیان خاطره از رشادت ها و از خودگذشتگی ها به نسل جدید از مهمترین وظایف ایثارگران در استمرار فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

«فرشید فلاح لاله زاری» نیز دراین مراسم از برگزاری قریب ۲۰۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد وگفت: این برنامه ها و فعالیت ها با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری و نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه به این مناسبت ۱۰۰ برنامه در ۱۰۰ مسجد استان سمنان در هفته دفاع قدس برگزار می شود اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای روحیه ازخودگذشتگی، پایداری و گذشت از نیازهای امروز جامعه است.

 

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با آن آرمان و شهدایی است که در راه دفاع از این آب‌وخاک جان خود را نثار کردند.

 

در پایان این مراسم از۲۲ ایثارگران این اداره کل و ادارات تابعه از جمله فرزند، خواهر، همسر رزمندگان و ایثارگران تجلیل شد.

کد خبر 1218016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha