تربیت طلاب انقلابی و توانمند لازمه مقابله با توطئه های دشمن است

فلاحی نیا، بر ضرورت تربیت طلابی توانمند و انقلابی از سوی اساتید تأکید کرد و گفت: باید طلابی تربیت شود که در سایه حضور و فعالیت در جامعه بتوانند عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «آرزو فلاحی نیا»، امروز(31شهریور)، در جلسه ای که با حضور اساتید و کادر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: اساتید حوزه علمیه بهترین الگو برای طلاب از نظر علمی و اخلاقی هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه «بنت الرسول» الشتر بر ضرورت توجه به رشد و پیشرفت علمی طلاب و شکوفایی استعداد آنان در مسیر طلبگی، افزود: روحیه جهادی اساتید در شاگرد پروری برگرفته از مکتب ائمه معصومین (ع) است.

 

وی با بیان اینکه اساتیدی موفق هستند که توفیق شاگردپروری دارد، عنوان کرد: اساتید حوزه علمیه در تربیت طلاب ولایی وانقلابی خوش درخشیدند.

 

فلاحی نیا به رسالت حوزه و دانشگاه در تربیت نسل نو و آینده اشاره و تأکید کرد: حوزه علمیه باید انقلابی باشد و حوزه و دانشگاه باید درخدمت ولایت ونظام باشند.

 

وی یادآور شد: اساتید باید به این مهم توجه داشته باشند که رسالت تدریس در حوزه علمیه امانتی از حضرات معصومین(ع) است و باید با ثمنی بالاتر از جان از آن صیانت کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر تصریح کرد: انتظاری که ازاساتید داریم این است که تربیت شاگرد را به سنت اهل بیت (ع) انجام دهند که هر شاگرد بتواند با علم آموزی و بصیرت عرصه را بر دشمن تنگ کند.

 

وی تأکید کرد: اساتید باید طلاب رو به درس، بحث، مباحث و بصیرت افزایی یاری نمایند و کارهای فرهنگی و پژوهشی را طوری دنبال کنند که نتیجه آن در خانواده، متن جامعه، مدارس و دانشگاه ها محسوس باشد و منویات ولی امر را در شاگرد پروری امتثال و محقق سازید .

کد خبر 1218026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha