امروز انقلاب و استقلال کشور در دنیا تثبیت و تضمین شده است

آذریان گفت:دستاوردهای دفاع مقدس در داخل و خارج نمود پیدا کرده است و در رزمایشهای مختلف قدرت دفاعی خود را نشان داده ایم و هم اکنون در منطقه و سطح بین‌ الملل انقلاب تثبیت شده است و استقلال کشور تضمین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، سرتیپ رضا آدریان در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب، استکبار جهانی موجودیت خود را در خطر دید و بنا داشت با کمک نیروهای بعثی عراق در یک جنگ نابرابر انقلاب را از بین ببرند اما مردم ایران با رهبری امام(ره) و پیروی از ولایت، هشت سال حماسه آفرینی کردند و پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان این که ادامه دهنده راه شهدا هستیم، افزود: شب گذشته نیز سرباز ولایت این سرزمین از ارتش اسلام که به کمک نیروهای مسلح رفته بود به دست اغتشاگران به شهادت رسید و این نشان دهنده این است که راه شهدا ادامه دارد.

وی ادامه داد: اکنون دستاوردهای دفاع مقدس در داخل و خارج نمود پیدا کرده است و در رزمایشهای مختلف قدرت دفاعی خود را نشان داده ایم و هم اکنون در منطقه و سطح بین‌ الملل انقلاب تثبیت شده است و استقلال کشور تضمین شده است و با رسیدن به راهبرد نوین دفاعی می‌توانیم تجهیزات خود را به هر کجا که می‌خواهیم صادر کنیم و همچنان بر تجهیزات و ارتقای آمادگی رزمی خود می‌افزاییم.

آذریان گفت: ما همچنان در مسیر نظام و ولایت مقاوم هستیم و امنیت مرزهای کشور را حفظ کرده ایم و می‌کنیم و نشان دادیم در هر شرایطی در برابر اوامر رهبر معظم انقلاب گوش به فرمان هستیم.

گفتنی است؛ خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

کد خبر 1218031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha