جمهوری اسلامی در اوج اقتدار حرکت می کند

آیت الله حسینی یادآور شد: علی رغم فشار‌های اقتصادی کمرشکن دشمنان، حکومت اسلامی در اوج اقتدار در حال حرکت بوده و ابزار‌های جنگی و پهباد‌های پیشرفته تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۳۱ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی، در این آئین، با اشاره به اینکه امروز کشور از گردنه‌های سخت عبور کرده و روز مجد و عظمت ملت ایران است، گفت: ملت‌های آزاده با کمک این ظرفیت بزرگ عالم گیر به اهداف خودشان دست پیدا می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، به فتنه گری های دشمنان در دوران های مختلف برعلیه انقلاب و نظام اشاره و اظهار کرد: آمریکا به واسطه قدرت‌ ایمان این نظام و مردم بر زمین کوبیده شد.

 

وی از جوانان خواست ضمن هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، در میدان استعمار و استکبار، رژیم صهیونیستی و آمریکا بازی نکنند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه پلیس حافظ جان، مال و امنیت ملت است که این روزها برخی‌ آنها را مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار می دهند، افزود: امنیت ما مرهون ایثارگری‌ های پلیس، نیرو‌های امنیتی و انتظامی است.

 

امام جمعه یاسوج به جنگ هشت ساله دشمنان بر علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با صدام که ابزار دست استعمار و استکبار بود قصد داشت تجزیه و نابودی ایران اسلامی را رقم بزند، ولی با عنایت پروردگار، رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و همراهی مردم به اهداف شوم خود نرسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون انقلاب اسلامی در همه نقاط دنیا نفوذ کرده و در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت و ثمردهی است، خاطرنشان کرد: این نظام الهی هم اکنون به تکیه گاهی محکم برای همه ملت های مظلوم عالم تبدیل شده است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: علی رغم فشار‌های اقتصادی کمرشکن دشمنان، حکومت اسلامی در اوج اقتدار در حال حرکت بوده و ابزار‌های جنگی همچون پهباد‌های پیشرفته تولید می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید فرزندان خود را متوجه کنند تا از این بازی‌ها بیرون بیایند، از ملت متمدن ما بعید است و انتظار نیست که رفتارهای عصر حجر داشته باشند.

کد خبر 1218036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha