اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه جهانیان آشکار است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، با اقتدار در مسر آرمان های شهدا حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی» امروز(31شهریور) در آیین سان و رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته برای صدمه زدن به آن برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند، مقتدر و قوی است و پس از این نیز سرافراز باقی خواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:خداوند همیشه به وعده هایش عمل می کند و جبهه حق همواره در همه عرصه ها بر جبهه باطل پیروز است.

 

وی ادامه داد: این امنیت و اقتدار حاکم بر جامعه همگی در سایه خون شهداو رشادت های جانبازان و ایثارگران است.

 

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وعده نصرت الهی به جبهه حق، وعده‌ای تحقق یافته است، تصریح کرد: از ابتدای خلقت، موضوع مقابله حق و باطل وجود داشت و تا قیامت، مساله تعارض و تقابل حق و باطل خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: دشمنان دین و حق، همه اهتمام‌شان این است که طرفداران حق و جبهه الهی را از مسیرشان برگردانند که البته در این راه، هرگز موفق نبوده‌اند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران روز های بسیار سختی را با صبر و بردباریدر هشت سال دفاع مقدس تحمل کردند و امروز نیز هوشیار تر از گذشته در مسیر غزتمندی نظام حرکتی مستمر دارند.

 

گفتنی است، در این آیین یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی مستقر در ارومیه از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفته و عزت و اقتدار خود را نشان دادند.

کد خبر 1218037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha