رژه نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد

نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توان زرهی و نظامی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار «علی محمد اکبری» امروز (پنجشنبه ۳۱ شهریور) در آیین برگزاری رژه نیروهای مسلح این استان در شهرکرد اظهار داشت: در دفاع مقدس همه اقشار از جمله دانش آموزان، فرهنگیان، عشایر و روحانیون افتخارآفرینی کردند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از چهارهزار شهید طلبه، ۳۶ هزار شهید دانش آموزی، چهارهزار شهید جامعه فرهنگی و ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری بخشی از حضور همه اقشار در دفاع از کشور است و این حضور همواره فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و ایران اسلامی را با قدرت و صلابت به جلو حرکت می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس حضور مردمی بود چراکه این حضور گسترده تمامی تحلیل‌های دشمن را بهم ریخت و در حالی که دشمن تلاش می کرد تا حکومت نوپای جمهوری اسلامی را از میان بردارد اما حضور در صحنه مردم مانع تحقق این هدف شوم شد.

 

سردار اکبری افزود: امروز کشورهای دنیا محتاج تولیدات نظامی ایران هستند و این قدرت نظامی برای کشور بازدارندگی ایجاد کرده است.

 

وی به رشادت های رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم این استان در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در سالهای بعد از جنگ تحمیلی نیز این تیپ در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده که نمونه آن را می توان دفاع حرم اشاره کرد.

 

کد خبر 1218040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha