بدخواهان نظام هستند که این اقدامات هنجارشکنانه و ساختارشکنانه را انجام می دهند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: بدخواهان نظام هستند که این اقدامات هنجارشکنانه و ساختارشکنانه را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: حوادث و وقایعی در کشور اتفاق می افتد که به دنبال آن دشمنان سعی می کنند برای تفرقه افکنی و خراب کردن نظام از آن سوء استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد افزود: این اقدامات توسط دشمنان در حالی صورت گرفته که صدای اربعین حسینی به گوش جهانیان رسیده بود و الان افراد معاند در تلاش هستند که این صدا را بشکنند.

 

امام جمعه یزد با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل عنوان کرد: همزمانی سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل و اتفاقات اخیر بیانگر سازمان یافته بودن این اغتشاشات و آشوب هاست تا چهره ایران را در زمانی که رویداد سیاسی مهمی در حال رقم خوردن است، در مجامع بین الملل سیاه نشان دهند.

 

وی افزود: رعایت نشدن حقوق زنان در آمریکا و  برخی از کشورهای اروپایی، جنایات انجام شده در برابر زن ها و مردها و نژادپرستی دلایل محکم و روشنی است که در جوامع غرب هم به زن ها و انسان ها به درستی اهمیت داده نمی شود و تنها شعار برابری را سر می دهند.

 

آیت الله ناصری با اشاره به تاریخ ایران و نقش آمریکا و انگلیس در تاریخ ایران عنوان کرد: مردم باید بیدار و آگاه باشند زیرا دشمنان در حال برنامه ریزی برای تضعیف روحیه دینی، اعتقادی و معنوی مردم هستند و باید مردم دشمن خود را به درستی بشناسند.

 

وی ادامه داد: مسائل داخلی باید در داخل کشور حل شود، دلسوزی جوامع غرب همواره ثابت شده که دروغ است و در راستای منافع خودشان است.

 

امام جمعه یزد با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس ادامه داد: جوانان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند، شهید، اسیر، جانباز و مفقودالاثر شدند تا یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهند؛ مردم ما باید این تلاش ها و رشادت ها را همواره به یاد داشته باشند و در زمان های بحرانی با حفظ آرامش و بصیرت خود نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

 

وی افزود: جوانان باید در این شرایط آگاهانه رفتار کنند و از خون شهدا محافظت کنند و نباید اجازه بدهند که خسارت های جانی و مالی به مردم و کشور وارد شود.

 

آیت الله ناصری با اشاره به رشادت های نیروی انتظامی در سال های مختلف عنوان کرد: نباید رشادت ها و تلاش های نیروی انتظامی را فراموش کرد زیرا همواره این قشر از جامعه بودند که امنیت را در کشور برقرار کردند.

 

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی و بصیرت در طول زندگی بیان کرد: مردم می توانند با حفظ بصیرت و آگاهی دشمنان را از دوستان خود تشخیص دهند و باید بدانند یک انسان آگاه و مسلمان هیچگاه دست به تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم نمی زند و تنها بدخواهان نظام هستند که این اقدامات هنجارشکنانه و ساختارشکنانه را انجام می دهند.

 

کد خبر 1218047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha