دفاع مقدس، مظهر صلابت و زمانی برای بزرگداشت غیرت مقدس ملت ایران است

فاطمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، مظهر صلابت و زمانی برای بزرگداشت غیرت مقدس ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی امروز در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان یزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز پایداری ملت های آزاده دنیا مدیون و مرهون عظمت و آرمان‌های رهبر بزرگ و احیاگر نامدار اسلام در عصر معاصر است.

 

استاندار یزد افزود: امروز چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر تجاور صدام متجاوز و بعثی است که آمده بود با همراهی استکبار جهانی، باب گشوه شده مقاومت را کاملا ببندد اما ملت ایران همه اهداف جبهه استکبار را خنثی کرد و بر خلاف تصور دشمنان، خود را بالا کشید.

 

فاطمی عنوان کرد: دفاع مقدس، مظهر صلابت و زمانی برای بزرگداشت غیرت مقدس ملت ایران در برابر خناسان، حیله ورزان، بوالهوسان و شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و نیرنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع این ملت را در سر می پرورانند.

 

وی بیان کرد:دفاع مقدس موسم یادآوری حماسه آفرینی فرزندان امام در جبهه های موسیان، دهلاویه، هویزه، خرمشهر، شلمچه و جبهه های غرب کشور از ارتفاعات بازی دراز تا کوهای سر به فلک کشیده کردستان تا مرزهای شمال غرب کشور است.

 

فاطمی عنوان کرد: هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام، دوران پرشکوه و بی بدیلی است که به همه جهان فهماند که این مملکت در ضل عنایات الهی و توسل به ائمه اطهار(ع) تا ظهور منجی عالم بشریت سرافرازانه خواهد ایستاد.

 

وی بیان کرد: امروز هم اقتدار نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها طنین حضور هوشمندانه این سرافرازان، خواب را از چشم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها ربوده است.

 

فاطمی یادآور شد: حرف اصلی ما که ملت امام حسینیم در برابر دشمنان این است که «هیهات منه ذله» و این شعار یعنی اینکه ملت ایران بر مواضع خود در انرژی هسته ای ایستاده و خادمان ملت هم برای احقاق این حق مسلم ملت، هیچ مماشاتی نخواهد کرد و سر سوزنی از حق مردم کوتاه نخواهد آمد.

 

وی عنوان کرد: هیهات منه ذله یعنی انتقام از قاتلان حاج قاسم سلیمانی در مجرای قانون، یعنی نه به تسلیم در برابر دشمن و صیانت از منافع کشور، یعنی حمایت مردم از خادمان امنیت خود در مقابل هجمه های رسانه های دشمن.

 

کد خبر 1218004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha