امروز هیچ دشمنی جرات کج نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد

آیت الله علما، با اشاره به اینکه امروز هیچ دشمنی جرات کج نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد ،گفت:امروز ایران اسلامی بی‌شک در خاورمیانه یک قدرت است و ایران اسلامی همچون نگینی در دنیا می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه ، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده مرزبانی استان و عموم مردم برگزار شد،گفت: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران در حالی در مقابل دشمنان ایستادگی کرد که بالغ بر ۴۰ کشور دنیا، رژیم بعث عراق را حمایت می کردند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای دفاع مقدس خون‌های زیادی داده و خسارت‌های چشمگیری را متحمل شده، و با وجود همه اینها ایران اسلامی همچون کوه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به همت مردم و به ویژه جوانان، دشمن بعثی را وادار به عقب نشینی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: شکست و عقب نشینی دشمن در حالی اتفاق افتاد ما اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید و لذا وقتی امام در اوایل انقلاب فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مردم با این فکر، حرکت و رشد کردند و در برابر دشمن ایستادند.

 

آیت الله علما با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی به حدی رسیده که رئیس جمهور ایران امروز در خانه و کشور ترامپ درخواست محاکمه او را فریاد می‌زند، تصریح کرد:کجای دنیا رئیس جمهورش جرات می کند در خانه ترامپ با در دست داشتن عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خواستار محاکمه ترامپ شود.

 

 

کد خبر 1218051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha