اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس است

امیری مقدم گفت: اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس است و این ایثارگران امروز هم هرجا لازم باشد برای دفاع از اسلام و انقلاب پای کار می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، بهمن امیری مقدم امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح که در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون تلاش، زحمات و مجاهدت های نیروهای مسلح است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: همه ما باید قدردان این قدرت و اقتدار باشیم و لذا دشمنان امروز بدانند که نیروهای مسلح و آحاد مردم در مسیر ولایت قرار دارند و اجازه نمی دهند کسی به نظام و انقلاب اسلامی چشم طمع داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند نیروهای مسلح در کنار نیروهای بسیج و مردمی در مسیر اسلام و رهبری و ولایت قرار دارند و اجازه نخواهند داد کسی به نظام و کشورمان تعدی کند.

 

امیری مقدم بابیان اینکه کشور و نظام متعلق به همه مردم است ،تصریح کرد:در این سالها خودمان با وجود همه تحریم ها و سختی ها کشور را اداره کردیم، اکنون نیز اجازه نمی دهیم دیگران دخالتی داشته و جسارتی به نظام  کنند .

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:  امروز اگر می‌بینیم برخی کشورهای دنیا از اتفاقات پیش آمده در کشور ما خوشحالند، باید از آنها بپرسیم که چرا تصاویر مرتبط با برخورد خودتان با مردمانتان که زشت‌ترین برخوردها است را منتشر نمی کنید.

 

وی گفت: ایران اسلامی با وجود انواع فشارها و تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی استکبار روزبه‌روز قدرتمندتر و مقتدرتر شده و امپراتوری نظام سلطه را به چالش کشیده‌ است و ادعای غربی‌ها و دشمنان برای حمایت از حقوق‌بشر و حقوق ملت‌های مسلمان ازجمله ایران اسلامی یک دروغ آشکار است.

کد خبر 1218052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha