دستاوردهای دولت با رویکرد امید بخشی به جامعه معرفی شود/لزوم حمایت از خبرگزاری شبستان

شاه پری گفت: نگاه نقادانه و منصفانه اصحاب خبر به عملکرد مسئولین و مشکلات جامعه و انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردم و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه سبب می‌شود مدیران نیز از این نگاه، بهره‌مند شده و بخشی از مشکلات جامعه را با کمک خبرنگاران رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، جعفر برزگر، قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری شبستان امروز(۳۱شهریور) در حاشیه سفر به استان مازندران، با همراهی حسین شاه پری، بازرس و مسئول پیگیری های ویژه استاندار  و سید سعید حسینی نژاد، معاون دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از دفتر نمایندگی مازندران با سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر این رسانه در دیار علویان گفتگو کرد.

 

حسین شاه پری، در این دیدار از شناخت خویش نسبت به فعالیت های نمایندگی شبستان در استان مازندران سخن به میان آورد و اظهار کرد: عملکرد دفتر نمایندگی مازندران در حوزه اطلاع رسانی و خبر و همچنین تعامل با ادارات و دستگاه های اجرایی استان به ویژه استانداری شایسته تقدیر است.

 

بازرس و مسئول پیگیری های ویژه استاندار مازندران همچنین ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای همراهی با نمایندگی شبستان در این خطه از شمال کشور، گفت: امید است به زودی زیرساخت های این رسانه با همکاری دستگاه فرهنگ و هنر استان تکمیل و بروز رسانی شود.

 

وی به ظرفیت های مازندران در حوزه های مختلف کشاورزی، علمی،‌ فرهنگی، دینی، هنری و ورزشی اشاره کرد و خواستار توجه بیش از پیش اصحاب خبر و رسانه برای معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان مازندران شد.

 

شاه پری بیان کرد: نگاه نقادانه و منصفانه اصحاب خبر به عملکرد مسئولین و مشکلات جامعه و انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردم و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه سبب می‌شود مدیران نیز از این نگاه، بهره‌مند شده و بخشی از مشکلات جامعه را با کمک خبرنگاران رفع کنند.
 

وی از شبستان به عنوان یک رسانه مهم در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه یادکرد و خاطرنشان شد: تلاش داریم برای رفع خلاء فعالیت رسانه ای در حوزه های یاد شده به تقویت و تکمیل زیرساخت های شبستان در استان ولایتمدار و علوی تبار مازندران کمک کنیم.

 

به گزارش شبستان، در این دیدار حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،‌ صابر قربانی، مدیر حراست و عیسی مدانلو، رئیس اداره فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر استان نیز حضور بهم رساندند.

کد خبر 1218080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha