حمایت مدیریت شهری کاشان از حرکت ‎های مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی و مکتبی

بخشنده امینه گفت: حمایت از حرکت ‎های فرهنگی و ورزشی مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی و مکتبی یکی از رویکردهای مدیریت شهری کاشان است.

حسن بخشنده امنیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان در حاشیه مراسم بدرقه تیم منتخب دوچرخه‌سواری غریب‌الغربا به مقصد مشهد مقدس گفت: این عزیمت علاوه بر یک حرکت نمادین، می تواند نشان دهنده عمق ارادت اهالی خطه ایمان به آستان اهل بیت(علیهم السلام) باشد؛ ارادتی که پیشینه‌ای دیرینه داشته و آیین قالیشویان نمادی از این میزان و مرتبه ولایت‌مداری است.



شهردار کاشان تأکید کرد: حب اهل بیت(ع) می‌تواند محور نزدیکی و تعاملات میان کاشان و سایر شهرها از جمله شهر مقدس مشهد باشد؛ همکاری هایی که نه فقط در ساحت فرهنگ بلکه در سایر عرصه ها قادر است زمینه ساز رشد و شکوفایی کاشان بزرگ و شهرهای دیگر کشور شود.

 

بخشنده امنیه ادامه داد: حمایت از حرکت ‎های فرهنگی و ورزشی مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی و مکتبی یکی از رویکردهای مدیریت شهری کاشان است.

 

شهردار کاشان افزود: مدیریت شهری کاشان اقداماتی را دنبال می کند که علاوه بر ارتقای ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی، زمینه ساز تعالی معنوی شهروندان باشد.

 

بخشنده امنیه ادامه داد: اعضای تیم منتخب دوچرخه‌سواری غریب‌الغربا سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان سفیران فرهنگی و ورزشی دارالمؤمنین کاشان هستند.

کد خبر 1218101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha