لزوم تبیین موقف انقلاب اسلامی؛ باید در قبال مسائل جامعه فعال عمل کنیم

حجت‌الاسلام جلالی گفت: باید در قبال مسائل ایجاد شده در کشور در صحنه و زوایه خودمان مطابق با دستورات دین مبین اسلام حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حجت‌‌الاسلام مصطفی جلالی صبح پنج‌شنبه (۳۱ شهریور) در نشست هم‌اندیشی تبیین وقایع روز با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات استان کردستان، اظهار داشت: اولین کار و وظیفه ما این است که در مورد موقف جمهوری اسلامی کار کنیم.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وظیفه ما این است که به توضیح و تبیین موقف انقلاب در جامعه بپردازیم و همه امکانات بسیج درصدد این است که بتوانیم در راستای گام انقلاب حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام مصطفی جلالی عنوان کرد: ما باید در مورد موقف جمهوری اسلامی صحبت بکنیم اگر به دنبال این هستیم که ایران تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی بشود باید سختی را تحمل و از این مرحله گذر کرد و گذشتن از مرحله نیازمند این است که مردم بدانند در چه مرحله‌ای هستند.

وی با اشاره به موضوع مهسا امینی افزود: این مسئله دارای چند بُعد است اول اینکه ما عزادار هستیم و یک هموطن خود را از دست دادایم و دوم اینکه باید فرآیند پلیس ارتقاء پیدا کند و اصلاح شود.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اگر اتفاق تلخی در جامعه می‌افتد نباید بعنوان بخشی از حاکمیت بر روی آن سرپوش بگذاریم و از طرفی نباید از آن سوء‌استفاده بشود و این احتیاج به حرکت و عمل ما دارد.

وی تصریح کرد: نباید در جامعه نسبت به موضوع مهسا امینی افراط و تفریط بشود و اینکه یک عده بیایند و بخواهند مسئله را ماست مالی بکنند غلط است و در عین حال بهره‌برداری سیاسی و سوء‌استفاده ممنوع است.

حجت‌الاسلام مصطفی جلالی عنوان کرد: برای بعضی مسئله مهسا امینی اسم رمز است و در این راستا خیلی‌ها هستند که برای منافع خود اقدام می‌کنند و در حل مسئله زنان و رفع مشکلات آنان نیستند.

وی افزود: بر اندازی خیالی بیش نیست اما ساختار شکنان که در مقابل مردم عزادار جبهه می‌گیرند در صدد ایجاد فرصت هستند که اسراییل و آمریکای خود را بازسازی کنند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره موقوف انقلاب اسلامی، رعایت موضع عادلانه در صحنه و جلوگیری از سوء‌استفاده در جامعه خطاب به مسئول و کارشناسان روابط عمومی ادارات کردستان افزود: فعالان جامعه هم در حوزه فضای تحلیلی باید این تکلیف را به صورت مطلوب انجام بدهند و کمک بکنیم که جمهوری اسلامی از این موقعیت سربلند بیرون بیاید.

کد خبر 1218112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha