برگزاری یادواره شهدای روحانی در  حوزه علمیه جعفریه رستمکلا

حجت الاسلام ایازی گفت: یادواره بیش از ۱۰۰ شهید روحانی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا و بزرگداشت علامه ایازی و دو فرزند خلفش، همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام مرتضی ایازی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: مراسم بزرگداشت علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی و دو فرزند خلفش حجت الاسلام محمدرضا ایازی مدیر کل اسبق دادگستری استان گلستان و حجت الاسلام محمدجواد ایازی مدیر حوزه علمیه جعفریه رستمکلا و یادواره بیش از 100 شهید روحانی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا در روز شهادت امام رضا(ع ) برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه جعفریه رستمکلا افزود: این مراسم معنوی سه شنبه 5 مهر ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و از شاگردان ممتاز علامه ایازی و مداحی حجت الاسلام مجتبی نامور در مسجد جامع شهر رستمکلا برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای زنده نگه داشن نام و یاد علما و روحانیت در جامعه یکی از تلاش های مهمی است که باید انجام شود تا اسلام زنده بماند و در راستای نهادینه شدن ارزش ها تلاش شود.

 

حجت الاسلام ایازی یادآور شد: این حوزه علمیه بیش از 100 شهید روحانی و طلبه تقدیم انقلاب کرده است که بیانگر اهتمام ویژه روحانیت به دفاع از این انقلاب و مرز و بوم  است.

کد خبر 1218136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha