تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای امداد دودانگه ساری

بریمانی از تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای امداد دودانگه ساری از محل تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: این اعتبارات در سال جاری برای ایجاد کارهای ایجادی و اشتغال زایی اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده که به افراد اختصاص خواهد یافت.

حسین بریمانی ورندی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه های مهم کمیته امداد برای افراد تحت پوشش امداد است که در این بخش برنامه های مهمی را در طول سال در دستور کار دارد.

 

مدیر کمیته امداد دودانگه ساری افزود: در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار در قالب تبصره 16 به افراد متقاضی مددجو و غیر مددجو  اختصاص یافت که از این تعداد 80 درصد افراد مددجو و 20 درصد افراد غیر مددجو از این اعتبارات بهره مند شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در تورم و شرایط اقتصادی امروز جامعه، بسیاری از افراد ناگزیر به استفاده از تسهیلات هستند و در این راستا کمیته امداد برای افراد غیرمددجو هم برنامه برای ارائه تسهیلات دارد.

 

بریمانی از تخصیص اعتبار 9 میلیارد تومانی برای امداد دودانگه ساری از محل تبصره 16 خبر داد و گفت: این اعتبارات در سال جاری برای ایجاد کارهای ایجادی و اشتغال زایی اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده که به افراد اختصاص خواهد یافت و به نسبت مساوی در بین افراد مددجو و غیر مددجو اختصاص می یابد.

 

مدیر کمیته امداد دودانگه ساری افزود: کمیته امداد دودانگه ساری از طرح های اشتغال زاییی مددجویان در گیاهان دارویی و کشت گل محمدی حمایت می کند و در این راستا تلاش داریم تا تسهیلات مناسبی در این بخش ارائه کنیم.

 

وی یادآور شد: حمایت از افراد برای کشت گیاهان دارویی اقدام خوب و موفق کمیته امداد برای اشتغال زایی در این بخش است.

کد خبر 1218148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha