دشمنان قسم خورده و داعشی های وطنی به دنبال ضربه زدن به نظام و ملت هستند

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: آنچه مسلم است این که دشمنان قسم خورده ما و داعشی های وطنی به دنبال ضربه زدن به نظام و ملت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱ مهرماه) حجت الاسلام «رضا احمدی نیک»در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در زندگی بشر از کودکی تا پیری، هنر خوب زیستن است گاهی انسان بعد از طی کردن مسیری از زندگی متوجه می شود برخلاف تمام تلاش هایی که کرده است نه تنها موفق نشده بلکه بیشتر از موفقیت دور شده است.
 
 
امام جمعه قلعه گنج با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، افزود: محور اول این فرمایشات، ادای مراتب احترام و ارادت به پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه قطعی و همگانی است چون این عزیزان زودتر از دیگران نیاز حیاتی آن مقطع را شناختند و برای تامین نیاز به میدان جنگ و جهاد شتافتند امروز باید این عزیزان در جامعه به عنوان الگو تکریم کرد.
 
وی اهداف اصلی دشمن را تحمیل جنگ بر ملت ایران دانست و ابراز کرد: جنگ تحمیلی نتیجه سیاست راهبردی امپراطوری نظام سلطه در دشمنی با جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.
 
حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که تحمیل جنگ به ایران واکنش طبیعی سلطه گران جهانی به پیروزی انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: جلوگیری از انتقال پیام و حرف های نو ملت ایران به دیگر ملت ها، ظهور نظام سیاسی مستقل و الهام بخش آن هم در کشورهایی که نقطه امید اتکا و طمع ورزی آمریکا به شمار می رفت، تجزیه ایران، به زانو درآوردن ملت، براندازی جمهوری اسلامی و در دست گرفتن سرنوشت ملت ایران از دیگر اهداف دشمنان بود.
 
 
خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: محور دوم فرمایشات رهبری، دستاوردهای دفاع مقدس که هم باید قدر دانسته شود و هم تبیین، نشر، انتقال و استفاده درست شود.
 
وی اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه‌ای هیجان انگیز، پر معنا و فایده برای امروز و فردای کشور است و تبدیل جنگ هشت ساله از تهدید بزرگ به فرصتی بزرگ حقیقت مهم دفاع مقدس است.
 
حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: دفاع مقدس زمینه ساز باورهای دینی و برتری سجایای اخلاقی ملت ایران و تبدیل همه کشور (شهر و روستا مسجد و هیئت حوزه و دانشگاه) به عمق دفاعی جبهه ها در دوران دفاع مقدس است.
 
امام جمعه قلعه گنج اتحاد و انسجام ملت را از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: دفاع مقدس زمینه ساز تبدیل تهدید به فرصت شد و در مسئله اقتدار نظامی کشور که اوائل محتاج به سیم خاردار بودیم و امروز صادرکننده موشک و پهباد در دنیا هستیم.
 
وی بیان کرد: یک نکته در رابطه با مرگ مهسا امینی حادثه تلخ و غم انگیز بود ما یک نمونه آرایش تبلیغاتی دشمن در جنگ روایت ها را دیدیم و اینکه امپراتوری رسانه‌ای دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به اصل دین و اسلام و نظام و انقلاب اسلامی و ولایت به میدان آمد.
 
حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: ورود رئیس جمهوری و تماس تلفنی ایشان با خانواده مرحوم و پیگیری‌های وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سریع بود.
 
خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: آنچه مسلم است این که دشمنان قسم خورده ما و داعشی های وطنی به دنبال ضربه زدن به نظام و ملت هستند.
 
وی تاکید کرد: آتش زدن قرآن کریم و اهانت به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ماهیت کثیف و خبیث خود را نشان دادند که مهسا امینی بهانه است و اصل نظام نشان است.
 
حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه گفت: ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات نیروی نظامی و انتظامی و به خصوص نیروی حافظ امنیت و جان برکف یعنی نیروی انتظامی در سطح کلان در شهر هایی که آشوب به پا کردند و شهید هم دادند نیروهای بسیجی و پاسداران عزیز ارتشی ها انتظار از مردم عزیز ما بیشتر هوشیار باشند و جوانان هم مواظب باشند که فریب فضای مجازی را نخورند.
کد خبر 1218169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha