حضور ۳۲۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه همدان

نقوی گفت: سال تحصیلی جدید با حضور حدود ۳۲۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه این استان از فردا(شنبه) همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید  گفت: امسال مدارس استان همدان همزمان با سراسر کشور در دوم مهر پس از ۲ سال تعطیلی ناشی از کرونا، بازگشایی می‌شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: استان همدان در دفاع مقدس، هزار و ۷۶ دانش آموز و ۲۱۳ معلم شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نقوی تصریح کرد: امسال ۳۲۰ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیرانتفاعی ۱۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان همدان در کلاس درس حاضر می‌شوند.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان همدان ۴۱ هزار نیروی شاغل و بازنشسته دارد که دانش‌آموزان را بر اساس سند تحول بنیادین در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت می‌کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکل کم آبی نیز بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تامین و تجهیز  منبع ذخیره آب در مدارس استان هزینه شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان دانش آموزان کلاس اولی را امیدهای مملکت خواند و گفت: شما شکوفه های علم و دانش آینده سازان مملکت ما هستید و باید در کشورمان افتخار آفرینی کنید.

 

نقوی گفت: با برگزاری مراسم روز شکوفه ها 33 هزار و  616  دانش آموز پایه اولی در مدارس ابتدایی استان مشغول به کسب مهارت های تربیتی و تحصیلی شدند.

 

 

.

کد خبر 1218179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha