اجتماع مردمی البرز با هدف حفظ امنیت و انسجام ملی برپا شد

مردم همیشه سرافراز استان البرز پس از نمازجمعه ۱ مهر با حضور در راهپیمایی مردمی با هدف حفظ امنیت و انسجام ملی، خواستار برخورد قاطع با فتنه گران شدند.

خبرگزاری شبستان - البرز: فاطمه دانایی: مردم همیشه سرافراز استان البرز پس از نمازجمعه ۱ مهر با حضور در آیین راهپیمایی علیه ناآرامی های اخیر خواستار برخورد قاطع با فتنه گران شدند. مردم البرز پس از اقامه نماز جمعه در تمامی شهرستان های استان با محوریت مصلی های نماز جمعه، راهپیمایی کردند و خواستار امنیت و انسجام ملی شدند. 

 

آری! قریب به یک هفته از اغتشاش و اعتراض های غیرمدنی پیروان شیاطین استکباری می گذرد، آشوبگران شبانه به خیابان ها می آمدند، در حالی که رهبرانشان از آن سوی مرزها آنان را به آشوب و ناامنی و شورش دعوت کرده بودند. 

 

این روزها، روزهای ناآرامی برای قلب های انسان های آزادی خواه است، انسان هایی که با باور به هویت دینی و ایمانی نظاره گر رفتارهای ددمنشانه پیروان شیطان بودند. انسان هایی که نمی خواهند بار دیگر پروژه تجزیه سوریه در ایران آزاد تکرار شود آن هم به بهانه ای واهی. 

 

مردم کرج و دیگر نقاط استان البرز در آیین راهپیمایی امروز، شعارهای الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق سرمی دادند و از نیروهای انتظامی که حافظ امنیت و آرامش است تشکر می کردند.

 

همچنین نوجوانان و جوانان با در دست داشتن تصویر رهبرمعظم انقلاب و تمثال شهید بسیج علی اصغر قورت بیگو که روز چهارشنبه به شهادت رسیده است، یکصدا شعار حفظ وحدت و حمایت از انقلاب اسلامی را سر دادند. 

 

زن تمام جامعه است، سلامت روحش سلامت جامعه است

 

« حجت الاسلام راست روش» با حضور در آیین راهپیمایی علیه آشوبگران و اغتشاشگران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: خودشناسی کلید آرامش جامعه است اینکه به این باور برسیم که زن و مرد هر یک چه جایگاهی در جامعه دارند، به ویژه بانوان که سلامت روحی آنان سلامت جامعه را تضمین می کند. 

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز افزود: سنگر انقلاب اسلامی به واسطه خودآگاهی و هوشیاری جوانان مومن و انقلابی حفظ می شود و در این میان نیروی انتظامی همواره با حفظ نظم و امنیت بستر ارامش و حرکت در جامعه را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به محکومتی رفتارهای آشوب گران بیان کرد: استکبار همواره خواستار یأس و ناامیدی در دل های مردم است تا آنان را از حمایت انقلاب و نظام پشیمان کند. 

 

 

تلاش امپراطوری رسانه ای شیطان به شکست منتهی می شود

 

« موسوی زاده» نیز در جریان برپایی راهپیمایی مردم البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تلاش امپراطوری رسانه ای شیطان به سرکردگی منافقان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به شکست منتهی می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: اقدام های خرابکارانه، هنجارشکن و ضدامنیتی عناصر سازمان یافته استکبار که برای این آشوب ها آموزش دیده اند، نشان از عجز و ناتوانی استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی است.

 

موسوی زاده تصریح کرد: مردم شریف البرز با حضور در نماز جمعه و راهپیمایی امروز نشان دادند که انسجام و همبستگی آنان همواره در برابر هجون دشمنان و ایادی وابسته آن از بین نمی رود. 

 

مهندسی معکوس فرهنگی تنها به تبلیغ شاخ و برگ دین می پردازد نه حقیقت آن

 

اینکه امروز استکبار با سوار شدن بر احساس عده ای که از عقلانیت برخوردار نیستند، می تازد و آنان را دست آویز حربه های خود قرار می دهد، هوشیاری متولیان فرهنگی برای مراقبت بیشتر نسل امروز را می طلبد. متولیان فرهنگی با پذیرفتن این مطلب که مهندسی معکوس فرهنگی تنها به تبلیغ شاخ و برگ دین می پردازد و نه حقیقت آن. 

 

گفتنی است، پس از پایان مراسم راهپیمایی پرشکوه مردم البرز بیانیه ای با هدف ضرورت انسجام ملی و دفاع یکپارچه از کیان و نظام انقلاب اسلامی قرائت شد. 

 

 

کد خبر 1218206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha