اغتشاشگران از صبوری نظام در جهت استفاده از اهداف خود سوء‌استفاده کرده اند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اغتشاشگران از مدارای نظام در جهت اهداف خود سوء‌استفاده کرده‌اند و قرار نیست که به هر بهانه عده‌ای اجازه پیدا کنند که مملکت را به آشوب فتنه بکشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حفظ تمامیت ارضی ایران ثمره هشت سال دفاع مقدس بود؛ دشمن بعثی و اربابان آن می‌خواستند نظام اسلامی ما را ساقط کنند، اما موفق نشدند؛ ما هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده و نیستیم، اما اگر دشمن به ما حمله کند، شجاعانه از خاک، آب و ناموس این سرزمین دفاع خواهیم کرد.

 

وی افزود: عزت، استقلال و آزادی کنونی خود را مدیون خون صدها هزار شهید والامقام و فداکاری آنها هستیم که غالباً جوان بودند؛ دفاع مقدس برای حفظ امنیت مردم شکل گرفت و رزمندگان به جبهه ها رفتند تا جان زنان و کودکان حفظ شود، شهدا رفتند تا عفت دختران ایران لکه دار نشود.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی، بسیج و سپاه ما برای امنیت بانوان، شهید و مجروح شدند، اما اجازه ندادند که اجنبی نگاه بدی به ناموس ما بیندازد؛ متاسفانه در روزهای گذشته فوت یک دختر ایرانی، بهانه‌ای شد در دست آشوب طلبان و فتنه‌گرانی که عزادار او نیستند، بلکه جشن تخریب، کشتار و کشته‌سازی گرفته‌اند و از مدارای نظام سوء‌استفاده کرده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان دماوند تاکید کرد: ما نمی‌گوییم که پلیس خطایی ندارد، اما اگر حرمت پلیس و حافظان امنیت شکسته شود و هرج و مرج پیش آید دیگر احدی در امان و امنیت نخواهد بود؛ اشتباه یا کم کاری ممکن است در هر قشری پیدا شود، اما قرار نیست که به هر بهانه عده‌ای اجازه پیدا کنند که مملکت را به آشوب فتنه بکشند.

 

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی، پرچم مقدس ایران، ولایت فقیه، شخص مقام معظم رهبری و امنیت مردم، خط قرمز ماست و هر کس به آن تعرض کند در خشم ملت خواهد سوخت؛ همه ما باید مواظب باشیم از دروغ‌های رسانه‌ای دشمن فریب نخوریم و تحت تاثیر ماهواره‌های دروغ ساز قرار نگیریم؛ ما از فوت خانم امینی متاسفیم و منتظر اعلام نتیجه تحقیقات و روشن شدن موضوع مرگ ایشان هستیم، اما برابر اهانت به مقدسات، حجاب و آرمان‌های انقلاب ساکت نخواهیم نشست.

کد خبر 1218227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha