خروش مردم اندیمشک بر علیه اغتشاشگران

نمازگزاران اندیمشکی در محکومیت هتک حرمت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی باشکوه مردمی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مردم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک ظهر امروز جمعه (۱ مهر) در پی هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران، پس از نماز جمعه در راهپیمایی از مبدا مصلای جمعه تا میدان شهدای راه‌آهن شعارهایی علیه اغتشاشگران سر دادند.

 

این راهپیمایی با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار و بابصیرت و مسئولان ارشد و مدیران ادارات شهرستان اندیمشک برگزار شد که مردم با سردادن شعارهای «نیروی انتظامی، تشکر، تشکر» و «نیروی انتظامی حافظ امنیت است»، از تلاش نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت قدردانی کردند و با سر دادن شعارهایی از جمله «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس»، انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات نشان دادند.

 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت و از قوه قضائیه نیز خواسته شد تا با قید سرعت به جرائم فتنه‌گران رسیدگی کند.

 

همچنین در حاشیه این راهپیمایی، شرکت‌کنندگان به منظور تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای فراجا، به آنها گل اهدا کردند.

 

کد خبر 1218235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha