اجرای ۵۰ عنوان برنامه در طرح تابستانه کانون فرهنگی هنری هجرت آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اجرای ۵۰ عنوان برنامه در طرح تابستانه کانون فرهنگی هنری هجرت این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح تابستانه نشاط و تعالی در کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح، بیش از ۵۰ عنوان برنامه از سوی کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد تاریخی ملاشکرالله شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: برنامه های ورزشی، آموزشی، علمی و پژوهشی، قرآنی و معرفتی، آموزشی و مهارتی و تفریحی، اردوهای تفریحی، ورزشی،  علمی و تحقیقاتی، نشست های سبک زندگی و عقیدتی، گروه سرود و برگزاری مسابقات علمی و ورزشی و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان و برگزاری اردوی پایان دوره کانون در مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا(ع) از مهم ترین برنامه های فرهنگی هنری کانون فرهنگ هنری هجرت مسجد تاریخی ملا شکرالله در تابستان امسال  بود.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد تاریخی ملاشکرالله شهرستان آران و بیدگل در آبان ماه ۱۳۹۵ تاسیس و با مدیر مسئولی آقای حسین ارباب یکی از فعال ترین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان آران و بیدگل است که در طول سال علاوه بر برنامه های عقیدتی و مذهبی، در حوزه برنامه های آموزشی سبک زندگی، علمی، ورزشی برای جوانان و نوجوانان فعالیت می کند.

 

کد خبر 1218245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha