دفاع از کیان انقلاب و اسلام، مقدس است

حجت الاسلام شامحمدی دفاع از کیان انقلاب و اسلام را مقدس خواند و گفت:. خدا خون ۳۰۰ هزار شهید را همانند خون ۷۲ شهید کربلا حفظ می کنند و اجازه نمی دهد پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر،  حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فریدونشهر  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کشور در حال دفاعی سخت تر و مقدس تر از  هشت سال دفاع مقدس است و آن دفاع از کیان اسلام و انقلاب در یک پیچ تاریخی و شرایط حساس است.
 

امام جمعه فریدونشهر با تشریح همه صف کشی ها علیه ملت ایران در روز های  اخیر، ایران اسلامی را کشوری مقتدر و مظلوم خواند و بیان کرد: ملت ایران را با بهانه واهی بررسی نشده ای، با اغتشاش مواجه می کنند اما صدای وا اسلاما برای زن به قتل رسیده ای در حمام شنیده نشد و‌یکبار برای مظلومیت کشورهای فلسطین ، یمن و غیره نگران نشدند.

وی با یادآوری سکوت در برابر شهادت شهیدان هسته ای،و دانشمندان مفید بشریت ، تاکید کرد: مشکل آنها با قرآن، اسلام و احکام نورانی دین است ولی قرآن وعده مرصاد می دهد و روزی فرا می رسد که مظلومان بر ظالمان غالب شوند و تاریخ شاهد این داستان است.

حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به این جمله شهید سلیمانی که هرکسی، تیری به ایران انداخت، آواره شد، عاقبت صدام ها تا روح الله زم را یاد آوری کرد و افزود: خداوند خون ۷۲ شهید در کربلا حفظ کرده و چند قرن بعد، میلیون ها نفر پیاده روی می کنند، محال است که خدا خون ۳۰۰ هزار شهید را پس از ۴۳ سال حفظ نکند.

امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه نیروی  انتظامی هم ترور شخصیت و هم ترور جسمی در این اغتشاشات شدند، گفت: دشمن از پیروزی ایران، در راهپیمایی اربعین با ارتش بیش از ۲۰ میلیون نفر، و پیوستن ایران به توافق نامه شانگهای و بی اثر شدن تحریم ها و اقتدار رئیس جمهور ایران در آمریکا، عصبانی است.

وی خواستار رسیدن به شبکه ملی ارتباطات با هدف پیشگیری از نا به سامانی  در فضای  مجازی توسط این دولت شد و از نیروهای مدافع امنیت کشور در روزهای اخیر تشکر کرد./

کد خبر 1218247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha