روز نهم دی را دوباره تکرار می کنیم

حجت الاسلام خواجه پور گفت: امروز به این معاندان و مخالفان نظام عرض می کنم، این ملت علاوه بر اینکه عقب نشینی نخواهد کرد، روز نهم دی را برای بار دیگر تکرار و مشت محکمی به دهان شما خواهند زد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» امروز (1 مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مارگون ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی با موضوع توصیه های پیامبر گرامی اسلام به حضرت امیرالمومنین علی (ع) ایراد سخن کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام به امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود «علی جان می خواهی 600 کلمه را در شش کلمه جمع کنم؟ امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود: آری یا رسول الله ».

 

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به 6 توصیه پیامبر گرامی اسلام(ص) به امام علی(ع)، افزود: پیامبر(ص) فرمود:«علی جان اگر مردم مشغول مستحبات شدند، تو مشغول واجبات شو، یا علی اگر مردم به زینت دنیا پرداختند تو به زینت آخرت بپرداز، یا علی هرگاه مردم به خلق متوسل شدند تو به خالق متوسل شو، یا علی اگر مردم به عمل دنیا مشغول شدند تو به عمل آخرت بپرداز، اگر مردم به فزونی عمل مشغول شدند تو به تمیزی عمل، یا علی هرگاه مردم به عیب دیگران مشغول شدند تو به عیوب خود مشغول باش» .

 

حجت الاسلام خواجه‌پور ادامه داد: حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام امام اول شیعیان از هر خطا و عیبی مصون است، بلکه در واقع این شش خطاب به امت پیامبر گرامی اسلام است نه به حضرت علی علیه السلام و باید همه ما به این توصیه ها توجه و عمل کنیم .

 

وی در خطبه دوم نماز جمعه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و  یادآور شد: معلمین باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه ویژه داشته باشند و اگر فقط به تدریس دانش آموزان مشغول شدند و در کنار آن معنویت و تربیت نباشد، قطعا جامعه به فساد کشانده می شود .

 

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: باید فرهنگ شفاهی به فرهنگ کتبی تبدیل شود، چرا که بسیاری از مردم جامعه می‌توانند خواست خود را با زبان بیان کنند ولی توان ندارند آن را با قلم روی کاغذ بیاورند و چقدر حقوق مردم در سایه همین نقص و کاستی پایمال می شود .

 

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به هفته‌ دفاع مقدس، گفت: هفته‌ دفاع مقدس مناسب ترین زمان برای بزرگداشت یاد، نام شهیدان و شنیدن پیام آنهاست .

 

وی خاطرنشان کرد: پیام شهیدان به ما ایستادگی در مقابل شیطان های قدرت و ستم، بشارت به دل های آماده و گوش های شنوا، پیروی کردن از ولایت فقیه و تحقق خواسته های ولایت در جامعه اسلامی است .

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کردند، اما مردم غیرتمند ایران اسلامی در دفاعی مقدس از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود بود، دفاع کردند .
 


حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: شهدا راه چگونه زیستن و راه چگونه مقابله کردن با شیطان را به ما یاد دادند، شهدا با خون خود عزت، استقلال و شرافت را برای این ملت به ارمغان آوردند .

 

وی به اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و گفت:  در کل جهان ۳۰۰ ماهواره‌ تلویزیونی فعال است که از این تعداد رقم بالا و تعجب برانگیز ۱۱۶ ماهواره، فضای ایران را پوشش می دهند .

 

امام جمعه شهرستان مارگون اتفاقات اخیر معاندان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را محکوم کرد و افزود:  اتفاقات اخیری که در برخی از شهرها به وقوع پیوست کاملا با برنامه بود و مرگ دختر کردستانی یک بهانه بود، چرا که اگر اینها می‌خواستند مرگ مهسا امینی شفاف سازی شود، چرا اجازه ندادند و هیچ گونه توجهی به قانون نکردند و دست به هر آشوبگری زدند، پس معلوم است جیره خواران آمریکا و اسرائیل علاوه بر قانون گریزی، دست به هر جنایت و خیانتی که علیه اسلام و نظام اسلامی باشد، می زنند .

 

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به فتنه سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی، اظهار کرد: فتنه گران خودشان اعلام کردند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است و عده ای بی گناه با نداشتن سواد رسانه ای در جبهه باطل قرار گرفتند .

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به این معاندان و مخالفان نظام عرض می کنم خیال نکنید با این سر و صداها و به خیابان آمدندها می توانید ملت را از عقاید، آرمان ها و اهدافشان به نظام و انقلاب به عقب برانید، بلکه بدانید این ملت علاوه بر اینکه عقب نشینی نخواهد کرد، روز نهم دی را برای بار دیگر تکرار و مشت محکمی به دهان شما خواهند زد .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان مارگون با ابراز نگرانی از حرکت وحشیانه مخالفان اسلام و نظام، ادامه داد: مظلومیت نیروی انتظامی در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و آنها به همه ما با سکوتشان در مقابل شما، درس اخلاق دادند و درس اخلاق آنها به ما این بود که ما نیروی انتظامی مسلح به سلاح گرم بودیم و حق دفاع و تیراندازی به کسی که جان ما را هدف گرفتند، داشتیم، ولی شرارت را از خودمان دور کردیم و حاضر هستیم جانمان را از دست بدهیم، اما آرامش همچنان بر کشورمان حاکم باشد .

 

حجت الاسلام خواجه پور در پایان خاطرنشان کرد و گفت: نیروی مقتدر انتظامی از برادران گرانقدر و عزیز ما بوده، هتاکان به این عزیزان را محکوم و از قوه قضائیه مصرانه می‌خواهیم هتاکان و ضاربان نیروهای انتظامی و امنیتی را قاطعانه و بدون هیچ گونه ملاحظه گری به سزای عملشان برسانند.

کد خبر 1218248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha