دفاع مقدس در سنگر علم آموزی همچنان  باقی است

عبدی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس در سنگر علم آموزی همچنان باقی است، گفت: همگان باید در تحقق سند تحول آموزش و پرورش نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عبدی امروز شنبه (۲ مهر) در زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و شهادت که در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه آرمینه مصلی نژاد در بیرجند برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع همچنان باقی است اما سنگر تغییر کرده که از مسیر علم می گذرد.

 

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اکنون دنیا در دوران جاهلیت ثانی است، گفت: در این ایام همه فکر می کنند که می دانند اما در واقع حقیقت را نمی دانند و این خیلی از جاهلیت اول است که همه می دانستند که نمی دانند.

 

عبدی با اشاره به اینکه سردمداران کشورهای استکباری دلسوز ملت‌ها نیستند و با بمباران داده های اطلاعاتی در فضای مجازی برای گمراهی جامعه و قبولاندن خواسته های خود تلاش بی وقفه ای دارند، عنوان کرد: خطرناک ترین بستری که دشمن از آن استفاده می کند همین جاهلیت است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی باخته است، ادامه داد: در جنگ آخرالزمانی دیگر تیر و تفنگ به کار نمی آید و تشخیص حق و باطل بسیار مهم است و باید این بصیرت و عقل در نظام تعلیم و تربیت به ثمر برسد.

 

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش به جریانات اخیر اغتشاشاگران در کشور اشاره کرد و افزود: فتنه که اتفاق می افتد گرد و غبار زیاد است و برای درک فتنه و تشخیص حق از باطل بنا به گفته شهید همت باید ببینیم دشمن حملات خود را بر چه کسی و کجا متمرکز کرده چون همانجا جبهه حق است.

 

عبدی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد چهره نیروهای انتظامی را که ما امنیت و آسایش ناموس خود را به آنها واگذار کرده‌ایم، تخریب کنند و تصویری از آنان بسازند که دختران و زنان جامعه ما از آنان بترسند.

 

وی با تأکید بر اینکه سند تحول تعلیم و تربیت مختص آموزش و پرورش نیست، افزود: در مجموع این سند، سند تحول نظام جمهوری اسلامی است که همگان در تحقق آن باید نقش آفرین باشند.

 

 


 

کد خبر 1218259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha