جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در زیرکوه برگزار می شود

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در پنج رشته روز هفتم مهرماه در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی میری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت انسان ها است که مسیر رشد و تعالی و کمال را به انسان نشان می دهد و شهدا بزرگ مردانی بودند که با تاسی از قرآن کریم در این مسیر قدم برداشتند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در زیرکوه برگزار می شود، افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا پنجم مهرماه به سازمان تبلیغات اسلامی زیرکوه مراجعه کنند و زمان برگزاری جشنواره هفتم مهرماه خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در پنج رشته گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته های حفظ آیات موضوعی قرآن کریم، نقاشی، خطاطی، کاریکاتور، دلنوشته های کودکانه برای شهدا برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام میری در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مقاومت و دفاع در برابر دشمن از دیدگاه قرآن کریم و آشنایی با مبانی قرآنی آیات جهاد و شهادت از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان به برگزاری مسابقه آنلاین کتاب «دا» اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف آشنایی با خاطرات دوران دفاع مقدس بر اساس کتاب «دا» در این شهرستان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1218289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha