برگزاری مراسم سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن (ع) با مداحی عباس حیدرزاده، سجاد محمدی، سید علی حسینی‌تبار، جواد احمدی و مجید دلشادفر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سالروز رحلت پیامبر صلوات الله علیه و آله و شهادت امام حسن علیه‌السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

 

براساس این گزارش مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده و سجاد محمدی امشب (شنبه دوم مهرماه) بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

 

فردا یکشنبه نیز قبل از اذان ظهر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده و مداحی سیدعلی حسینی تبار برگزار و بلافاصله بعد از نماز عصر زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) توسط جواد احمدی قرائت می شود.

 

همچنین عصر یکشنبه مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی مجید دلشادفر و بعد از نماز عشا مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از دو وبگاه هیأت آنلاین و تکیه و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.

کد خبر 1218300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha