ایستگاه نقاشی هفته دفاع مقدس با حضور بچه مسجدی های روستای امام قیس

اسماعيلی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی کردند.

«زهره اسماعيلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس ادامه داد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس ایستگاه نقاشی در کانون «شهدا» برپا شد که رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، کودکان با موضوع دفاع مقدس بر روی کاغذ با استفاده از رنگ گواش، ماژیک و مدادرنگی آثار خود را خلق کردند.  

 

وی هدف از برگزاری این ایستگاه نقاشی را آشنایی بیشتر نسل کودک و نوجوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز احیای ارزش های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نسل جوان نیازمند آشنایی بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس است.

 

اسماعيلی گفت: توزیع بسته های فرهنگی و اهدا جوایز به کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه این ایستگاه نقاشی توسط کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس اجرا شد.

 

وی به سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدا» به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمان های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، برگزاری سلسله مسابقات کتاب خوانی و خلاصه نویسی کتاب با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، برپایی ایستگاه نقاشی و طراحی ویژه کودکان و نوجوانان، از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس است.

 

اسماعيلی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و مدافعان وطن، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی تلاوت قرآن را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدا» روستای امام قیس برشمرد.

 

کد خبر 1218325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha