آمادگی بنیاد علمی قرآن کریم برای گشایش پایگاههای قرآنی در ۲۸ صفر

بنیاد علمی قرآن کریم در آستان قدس عباسی تجهیز پنج پایگاه قرآنی را در شهرستانها و مناطق نجف در راستای آمادگی برای رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد (صلى الله عليه واله وسلم) در ۲۸ صفر تکمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بنیاد علمی قرآن کریم در آستان قدس عباسی تجهیز پنج پایگاه قرآنی را در شهرستانها و مناطق نجف در راستای آمادگی برای شهادت پیامبر اکرم حضرت محمد (صلى الله عليه واله وسلم) در ۲۸ صفر تکمیل کرد. مرکز قرآن الکریم وابسته به بنیاد علمی قرآن کریم بر این پایگاهها نظارت خواهد داشت.

مهند الميالی مدیر بنیاد علمی قرآن کریم در این باره اظهار داشت: واحد تلاوت در مرکز همه تدارکات را برای گشایش پنج پایگاه قرآنی در مسیر زائرانی که با پای پیاده برای گرامیداشت سالروز وفات رسول اکرم (صلى الله عليه وآله وسلم) به حرم حضرت امیرالمومنین (عليه السلام) مشرف می شوند به پایان رسانده است.

وی ادامه داد: کار این پایگاهها تصحیح قرائت سوره های کوتاه و برخی احکام نماز و ایجاد موکب قرآنی خدماتی برای خدمت رسانی به زائران است.

احمد الزاملی، مسئول واحد تلاوت درباره اماکن این پایگاهها تصریح کرد: پایگاهها در شهرستان المشخاب، منطقه الحريه، منطقه الرضويه، منطقه العباسية تحت نظارت بیش از ۲۵ استاد و قاری و حافظ برگزار شده است و همچنین یک پایگاه مرکزی در میدان ثورة العشرين تحت نظارت بیش از ۲۰ قاری و حافظ قرآن کریم برپا شده است.

کد خبر 1218330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha