زنان نقشی تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس داشتند

کارشناس فرهنگی با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: زنان در دوران دفاع مقدس در سایه حجاب و عفاف خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

حجت الاسلام« علی رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: زنان شهیده دوران دفاع مقدس الگو های نمونه ای برای زنان و مردان هستند.

 

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب و عفاف، تاکید کرد: همدلی و همزبانی مردم و مسئولان و عمل به رهنمود های رهبر معظم انقلاب جهت تقویت فرهنگ و حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کارشناس فرهنگی مکاتب انحرافی، آسیب های اجتماعی و اعتیاد را  نمونه های رخنه فرهنگی دشمنان خواند و افزود: رخنه فرهنگی دشمنان تنها از طریق حجاب و عفاف نیست و امروز مکاتب انحرافی و اعتیاد از نمونه های رخنه فرهنگی دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه دشمن از شبکه های اجتماعی و ماهواره ها و فضای مجازی و اینترنت برای استحاله فرهنگی بهره می گیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند ارزش های چون شجاعت و بزرگی را ما بگیرند.

 

حجت الاسلام رمضانی تشکل های مردمی را نیز در اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف موثر خواند و افزود: امروز در تشکل های مردمی برنامه های خوبی در تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را اجرایی می کنند.

 

این کارشناس فرهنگی اظهار کرد: ضروری است که علما،  دانشگاه ها، آموزش و پرورش و ابزارهای فرهنگی همچون رسانه ها و صداو سیما  در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارزش های اسلامی را که اصل حجاب و عفاف بارزترین آن است را به تصویر بکشند.

کد خبر 1218344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha