دانش آموزان نیازمند از  بسته های آموزشی بهره مند شدند

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: طبق سنوات گذشته و با کمک خیرین و مردم نوعدوست شهرستان، همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان افزود: ارزش ریالی بسته های لوازم التحریر و کمک خیرین در این راستا 150 میلیون ریال برآورد شده که جهت دستگیری و رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان این کمک ها همچنان در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی ادامه دارد.

 

محمدزاده قانعی اضافه کرد: جهت رفع دغدغه خانواده های نیازمند و محروم برای تهیه لوازم التحریر در سال تحصیلی جدید، مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل(ع) از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد و  طبق سال های گذشته از کمک های مردمی و خیرین در این راستا استقبال خواهیم کرد تا مبادا هیچ دانش آموزی دچار مشکل باشد.

 

وی تصریح کرد: با هدف ایجاد روحیه نشاط و تشویق فرزندان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت و پیشگیری از ترک تحصیل آنان، نیازمند کمک و یاری خیرین، نیکوکاران و مردم هستیم تا بتوانیم گامی کوچک جهت حل مشکلات و دغدغه های دانش آموزان نیازمند و محروم و خانواده های آنان برداشته و مهری پر از مهر برای تمام آنان رقم بخورد.

 

 

 

 

کد خبر 1218345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha