لزوم معرفی درست مشاهیر و ارزش‌های جامعه به دانش‌آموزان

اسحاقی گفت: ما باید مشاهیر و ارزش‌های جامعه را به درستی معرفی کنیم زیرا این موضوع همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «سیدمحمد اسحاقی» امروز(شنبه، 2 مهر) در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول شاهد شهید صدیقی برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صومعه‌سرایی همیشه تاریخ ساز بوده‌اند و خوش درخشیده‌اند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تشکر از مردم صومعه‌سرا که در راهپیمایی روز گذشته حماسه آفریدند افزود: معلمان فرهیخته، آموزه‌های اسلامی و انقلابی را به نسل جدید یادآوری می‌کنند و آموزش می‌دهند.

 

وی با اشاره به بیان یکی از بزرگان که برای اینکه تمدن یک کشوری را از بین ببریم باید ارزش زن خانواده از بین برود، آموزش و ارزش معلم از بین برود و الگوهای آن تغییر کند گفت: یکی از آموزه‌های ما این است که ارزش زن در جامعه بالا رود و حرمت مادر را حفظ کنیم، هر گاه در جامعه ای ارزش و هویت معلمان نادیده گرفته شود آن جامعه و تمدن به نابودی می رود، معلمان ارزش آفرینند و آینده جامعه ما را می‌سازند و به معلمانی که با علم و دانش توانسته اند از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع کنند قدردانی می کنیم.

 

اسحاقی تصریح کرد: ما مشاهیر و الگوهای جامعه را نباید تغییر دهیم، یک زمانی الگوی ما امام علی(ع) بود متاسفانه رسانه ها در صدد تغییر الگوهای ما هستند و با بتمن و مرد عنکبوتی و ... در صدد تغیبر الگو هستند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بیان کرد: ما باید مشاهیر و ارزش‌های جامعه را به درستی معرفی کنیم این از همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری تاکید کردند.

 

وی با بیان اینکه نسل آینده باید برنامه ریزی کنند تا با هدایت معلمان آینده ای درخور شان خود بسازید اظهار کرد: عامل پیشرفت و توسعه نظم است، هرگاه دانش آموزی منظم در مسیر علم و دانش حرکت کرد قطعا موفق خواهد شد.

 

اسحاقی با بیان اینکه دانش آموزان باید برای خود هدف گذاری و آینده‌ای مشخص ترسیم کنند خاطرنشان کرد: دانش آموزان فردای ایران را می سازند و هر کدام قشر خدمتگزاری در جامعه خواهند بود.

 

 

کد خبر 1218357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha