یادوارده شهدای فرهنگی آبادان برگزار شد

در سومین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت دوم مهرماه سالروز شهادت جمعی از معلمان اداره آموزش و پرورش آبادان در بمباران رژیم بعث عراق، یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، طی آئینی امروز شنبه (دوم مهر) با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، یادواره شهدای فرهنگی آبادان همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت دوم مهرماه سالروز شهادت جمعی از معلمان اداره آموزش و پرورش این شهرستان در بمباران رژیم بعث عراق در سینما مهر این شهرستان برگزار شد.

 

«سید محمد حسینی» در این آئین با بیان اینکه آبادان نقشی بی‌بدیل در دوران دفاع مقدس داشت اظهار کرد: اگر امروز با عزت و سربلندی زندگی می‌کنیم به دلیل ایثارگری شهدا در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله است.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: فرهنگ شهادت باید همیشه زنده بماند و فرهنگ دفاع مقدس هم باید به خوبی به نسل جدید به ویژه دانش آموزان منتقل شود.

 

حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان نیز در این یادواره تصریح کرد: چیز عجیبی نبود که حزب بعث یک مکان فرهنگی را مورد هدف قرار دهد، آنها ضد فرهنگ، دین و فضیلت بودند. 

 

کد خبر 1218418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha