پخش جدیدترین تلاوت های قاریان ممتاز كشورمان برای نخستین بار در رادیو قرآن

تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است كه هر عصر آدینه با هدف پخش برترین تلاوت ها و فرازهای ناب قرائت قاریان مشهور ایران و جهان كه مخاطبان درخواست می نمایند، روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ؛ تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است كه هر عصر آدینه با هدف پخش برترین تلاوت ها و فرازهای ناب قرائت قاریان مشهور ایران و جهان كه مخاطبان درخواست می نمایند، روی آنتن رادیو قرآن می رود.

 

 این برنامه از آغاز فصل پاییز و ماه مهر با رویكردی جدید و متنوع تقدیم مخاطبان می شود. «علی حوری كامران» تهیه كننده تلاوت ها و مدایح درخواستی در این خصوص گفت: بناداریم تا در فصل جدید این برنامه همراهی قاریان ممتاز و برجسته كشورمان را نیز داشته باشیم. در هر برنامه یكی از قراء ممتاز كشورمان مهمان برنامه خواهد بود و ضمن گپ و گفت با تلاوت های درخواستی، جدیدترین تلاوت خود را معرفی می نماید تا برای اولین بار از رادیو قرآن پخش شود.

 

همچنین به درخواست این قراء برجسته تلاوت یكی از قاریان بزرگ جهان اسلام نیز تقدیم مخاطبان می شود. تلاوت های درخواستی جمعه یكم مهر ماه نیز با همراهان همیشگی خود فرازهایی ناب از تلاوت های قاریان مشهور و برجسته ای همچون عبدالباسط محمد عبدالصمد، شحات محمد انور، احمد ابوالقاسمی، محمد صدیق منشاوی، سعید مسلم و .... را تقدیم مخاطبان نمود.

 

 همچنین در بخشی از برنامه استاد حمیدرضا مقدسی از قاریان ممتاز و برتر كشور مهمان برنامه بود و طی سخنانی گفت: بنده از دوران كودكی قرائت قرآن كریم را آغاز نموده و از محضر اساتید برجسته ای همچون استاد شاه میوه، استاد عنایتی مقدم و استاد كسمایی بهره بردم. تلاوت در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توفیقی بوده است كه در طول سال های فعالیت قرآنی ام چندین بار بدان نائل آمدم. ایشان ضمن اینكه بنده را مورد لطف و تفقد خود قرار داده اند، توصیه هایی نیز داشته اند كه انشاء الله بتوانم به بهترین نحو بدانها عمل نمایم.

 

 وی همچنین با اشاره به كسب رتبه های برتر قرآنی و اجرای محافل قرآنی در كشورهای مختلف، تلاوتی از سوره مباركه نور را تقدیم مخاطبان تلاوت های درخواستی نمود كه برای نخستین بار از رادیو قرآن پخش می شد.

استاد مقدسی در پایان پخش تلاوتی از استاد عبدالعزیز حصان را كه در هنر قرائت از ایشان تقلید می نمایند، خواستار شد. گفتنی است؛ تلاوت ها و مدایح درخواستی عنوان برنامه زنده رادیو قرآن است كه با تلاش گروه تلاوت رادیو قرآن هر عصر آدینه از ساعت ۱۴:۲۰ تا حوالی ساعت ۱۶:۴۰ روی آنتن می رود.

 

مخاطبان در این برنامه از طریق راه های ارتباطی رادیو قرآن با شماره پیامك ۳۰۰۰۰۱۰۰ و شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ نام سوره و قاری را درخواست و در همان برنامه می شنوند. این برنامه كاری از گروه تولید و تأمین رادیو قرآن به تهیه كنندگی علی كامران، گویندگی حسین محمدرضایی و هماهنگی مرتضی نظری است كه به سمع شنوندگان می رسد.

کد خبر 1218427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha