مردم به شدت در حوزه سواد رسانه‌ای ضعیف هستند

کشاورز گفت: مردم ایران به شدت در حوزه سواد رسانه ای فقیر هستند و هر خبری را بدون آنکه پیگیر حقیقت آن شوند نشر می دهند و این به دلیل کارکرد ضعیف رسانه های کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد کشاورز» در نشست دفاع همچنان باقیست با موضوع جنگ رسانه و شناختی که امروز (شنبه ۲ مهر) در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد، بیان کرد: از پیروی انقلاب اسلامی تاکنون جنگ دشمنان ادامه دارد و انواع جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم را علیه ملت ایران تحمیل کردند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: مردم ایران به شدت در حوزه سواد رسانه ای فقیر هستند و هر خبری را بدون آنکه پیگیر حقیقت آن شوند نشر می دهند و این به دلیل کارکرد ضعیف رسانه های کشور و اقدام رسانه های غربی است.

 

وی عنوان کرد: در جنگ رسانه کسی پیروز است که روایت اول را منتشر کند و مردم پیگیر تکذیبیه ها نمی شوند.

 

کشاورز اعلام کرد: آنها دروغ های بزرگ را نشر می دهند تا کسی جرأت انکار آن را نداشته باشد و هر کسی انکار کند، دروغگو انگاشته می شود ما درگیر جنگ فرارسانه یعنی جنگ شناختی هستیم و قربانی این جنگ فرهنگ و تاریخ کشور است. 

 

وی یادآور شد: ما در کشور قرارگاه و ساختار در حوزه رسانه زیاد داریم و همه مدعیانی هستند که درک درستی از جنگ شناختی ندارند آنها جنگ رسانه ای را هم هنوز فهم نکرده اند، مشکل مملکت گشت ارشاد و مهسا امینی ها نیست بلکه غلبه جنگ شناختی بر جامعه است.

 

کد خبر 1218428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha