توهین به مقدسات از نظر هیچ شهروندی پسندیده نیست

محبی ‌پور گفت: توهین به مقدسات از نظر هیچ شهروندی پسندیده نیست و مردم این قبیل اقدامات را محکوم می کنند و فریب خوردگان باید در موقع فتنه صف خود را از دشمنان جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی ‌پور، امروز شنبه (2 مهر) با محکوم کردن اقدامات عده‌ ای معدود در هتک حرمت و اهانت به مقدسات و ارزش‌ های دینی و ملی در جمع خبرنگاران گفت: توهین به مقدسات از نظر هیچ شهروندی پسندیده نیست و مردم این قبیل اقدامات را محکوم می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: در این میان افراد فریب خورده ای که مورد سو استفاده دشمنان ملت ایران قرار گرفته ‌اند باید در موقع فتنه صف خود را از دشمنان جدا کنند و به تمامی دستگاه‌ ها در خصوص خسارت به اموال بیت المال و دستگاه‌های دولتی و عمومی و یا دریافت شکایت بخش خصوصی ابلاغ شده که ضمن احصای میزان خسارت وارده و بر اساس مستندات و با صدور احکام قضائی ضرر و زیان برآورد شود و از محرکین ناآرامی‌ ها هم مطالبه گری به انجام برسد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت بیان کرد: پلیس طبق قانون و وظیفه ذاتی خود به افراد شرور اجازه نخواهد داد تا آرامش مردم را دچار مخاطره کنند.

محبی ‌پور ادامه داد: روز گشذته مردم انقلابی خشم و انزجار خود را از وقایع اخیر پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان فارس نشان دادند و حمایت قاطع از پلیس کردند که نشانه بصیرت و قدر شناسی مردم از حافظان نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان نظام و ملت برای ایجاد فتنه و آشوب داخلی گفت: این اقدامات با هدف کمرنگ کردن حرکت‌ های بالنده انقلاب اسلامی و موفقیت‌ های اخیر سیاسی و اقتصادی کشور در عرصه داخلی و خارجی انجام می شود ولی ملت ما حمایت خود را از مدافعان امنیت کشور بار دیگر نشان داده اند.

 

کد خبر 1218429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha