دانش آموزان آینده سازان فردای جامعه هستند

عابدی نقش دانش آموزان را در رشد و تعالی جامعه مهم خواند و گفت: دانش آموزان آینده سازان فردای جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سراسر کشور زنگ جوانه ها در مدارس دوره متوسطه اول نواخته شد. این آیین به صورت نمادین با حضور مسئولان آموزش و پرورش آران و بیدگل در آموزشگاه بانو خسروی حسینی برگزار شد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل در این آیین گفت: آرامش امروز مردم و جوانان ما مرهون خون شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است و دانش اموزان ما باید قدر این آرامش را بدانند.

 

علیرضا عابدی اظهار داشت: امسال شروعی دوباره بعد از دوران سخت همه گیری کرونا را در آموزش و پرورش خواهیم داشت و فعالیت های آموزشی به صورت حضوری از سر گرفته خواهد شد.



وی افزود: امسال با شروع سال تحصیلی با توجه به تعطیلی نسبی مدارس آموزش و پرورش در سال های گذشته، با انواع مشکلات روبرو بودیم که با همکاری اولیا بسیاری از این مشکلات حل شد.



معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد: امسال برای نخستین بار جشن جوانه ها ویژه دانش آموزان پایه هفتم را داریم که برای آنها دوره ای جدید است.



عابدی با اشاره به نقش تاثیر گذار دانش آموزان خاطر نشان کرد: جامعه ما به نوجوانان و جوانان دانش آموز وابسته است چرا که همین قشر آینده سازان جامعه هستند.

کد خبر 1218452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha